КРАІЛ вчергове закликає замовників, виробників та розповсюджувачів реклами відповідально ставитися до рекламування азартних ігор
Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей нагадує, що з 2 жовтня 2023 року введені в дію зміни до Закону України «Про рекламу» (далі – Закон), відповідно до яких встановлено жорсткі вимоги до реклами азартних ігор. Зокрема, забороняється розповсюджувати рекламу азартних ігор якщо:
- у рекламі азартних ігор використовуються особи, які не досягли 21-річного віку, у тому числі як фотомоделі;
- реклама азартних ігор формує думку, що виграти в азартну гру легко, а також, що участь в азартних іграх може бути джерелом доходів чи альтернативою роботі;
- розміщується продукт (продакт-плейсмент) азартних ігор;
- рекламуються суб’єкти господарювання, які організовують азартні ігри, торговельні марки та інші об’єкти права інтелектуальної власності, під якими здійснюється діяльність з організації та проведення азартних ігор, без наявності ліцензії на провадження відповідного виду діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.
У рамках реалізації наданих Законом повноважень щодо здійснення контролю за рекламою у сфері організації та проведення азартних ігор КРАІЛ фіксуються порушення законодавства про рекламу замовниками, виробниками та розповсюджувачами реклами.
У разі підтвердження порушень вимог законодавства про рекламу азартних ігор, КРАІЛ застосовуватиме фінансові санкції до порушників у розмірі 300 мінімальних заробітних плат, що в поточному році становить 2,13 млн грн.
У зв’язку з цим, КРАІЛ закликає замовників, виробників та розповсюджувачів реклами відповідально ставитися до рекламування азартних ігор та дотримуватися встановлених законодавством вимог.