КРАІЛ запустила першу соціальну рекламу на тему свідомого гемблінгу
Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей запустила першу соціальну рекламу на тему свідомого гемблінгу. Її вже можна побачити у Києві.
За словами Голови КРАІЛ Івана Рудого, рекламу було створено, щоб знизити соціальні ризики, які можуть виникнути через викривлене сприйняття азартних ігор як способу заробітку.
«Довгий час гемблінг був заборонений в Україні, але “тіньовий бізнес” продовжував існувати. Відтак азартні ігри були доступні, а розуміння про свідому гру – ні. Сьогодні ж, після легалізації сфери азартних ігор в Україні, наша соціальна місія – зробити гемблінг безпечним видом розваги для українців та максимально запобігти можливим загрозам», – наголосив Іван Рудий.
Як зазначив Голова КРАІЛ, це перша державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу. Робота у цьому напрямку буде продовжуватись та поширюватись в інших містах України.