ГоловнаНовини19.04.2022, 10:38

КРАІЛ інформує: як підписати електронний документ з використанням КЕП

В умовах воєнного стану чи не єдиним доступним засобом звʼязку є комунікація шляхом обміну електронними документами.

З огляду на тимчасове зупинення приймання кореспонденції у паперовому вигляді, КРАІЛ рекомендувала учасникам ринку азартних ігор та лотерей переходити на електронну форму подання документів.

Та при опрацюванні кореспонденції, що надходить на електронну скриньку КРАІЛ, виявилося, що деякі відправники мають певні труднощі з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на електронний документ.

До КРАІЛ надходять скановані копії з документів в паперовій формі, у тому числі такі, що містять відповідні позначення різних систем електронного документообігу щодо підписання документу, які не можуть братися до уваги, оскільки КРАІЛ не виступає учасником відповідних систем.

Також надходять архівні файли, перевірка КЕП на яких не проходить успішно.

! Електронний документ, підписаний за допомогою КЕП являє собою архів, який складається щонайменше з двох файлів:

- файл з текстом документу (у форматі docx, xlsx або pdf);

- файл КЕП (у форматі p7s).

У випадку підписання документа декількома підписувачами або додаткового використання електронної печатки —кожному підпису або печатці відповідає окремий файл.

Підписати електронний документ за допомогою КЕП можна за допомогою багатьох ресурсів, найбільш популярним та простим у використанні є онлайн-сервіс ДП «Дія» за посиланням: https://diia.gov.ua/services/pidpisannya-dokumentiv.

На прикладі онлайн-сервісу «Дії» пропонуємо до ознайомлення Інструкцію щодо накладання кваліфікованого електронного підпису.

Додатково — відеоінструкція від Мінцифри «Як користуватися е-підписом»: https://www.youtube.com/watch?v=09NuX02a2wE.

Перед направленням електронного документа додатково перевірте, що КЕП дійсно накладено, а файл не містить пошкоджень — це забезпечить своєчасне реагування КРАІЛ на звернення.

×
Помилка...
Некоректний ввод...
Невірний захісний код...