КРАІЛ закликає організаторів азартних ігор до відповідального підходу в проведенні рекламних кампаній
Реклама товарів є досить поширеною в інформаційному просторі та представлена у різних форматах: від відеороликів до масових спам-дзвінків*. Часто ці рекламні матеріали містять заохочувальні пропозиції та бонуси, щоб привернути увагу потенційного споживача. Сфера азартних ігор не є винятком.
Важливо розуміти, що така рекламна кампанія не повинна бути спрямована на вразливі групи населення, зокрема на тих осіб, яким обмежено участь в азартних іграх. Наприклад, гравець свідомо прийняв рішення про обмеження своєї участі в азартних іграх та подав відповідну заяву. Після внесення відомостей про нього до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх, він і надалі отримує через спам-дзвінки (повідомлення) пропозиції щодо бонусів для участі в азартних іграх.
Такий підхід може завдати значної шкоди особам, які вже мають проблеми з контролем своєї участі в азартних іграх, та призвести до неефективного функціонування механізму запобігання ігровій залежності.
Нагадуємо, що організатори азартних ігор повинні вживати заходів для профілактики та боротьби з ігровою залежністю (лудоманією).
Із цієї причини закликаємо організаторів азартних ігор до відповідального підходу в проведенні рекламних кампаній.
*Відповідно до частини другої статті 14-3 Закону, розповсюдження реклами у формі спаму, у тому числі здійснення масових дзвінків із використанням будь-яких технологій комунікацій без попередньої письмової згоди споживача, у тому числі в електронній формі, забороняється. Розповсюдження реклами з використанням номерів телефонів чи інших мережевих ідентифікаторів споживача може здійснюватися лише за наявності попередньої письмової згоди такого споживача, у тому числі, в електронній формі, та якщо споживач отримує можливість безоплатно в будь-який час у простій і зрозумілій формі відмовитися від використання своїх даних, у тому числі від отримання реклами з використанням номерів телефонів чи інших мережевих ідентифікаторів споживача.