КРАІЛ закликає замовників, виробників та розповсюджувачів реклами відповідально ставитися до рекламування азартних ігор
Одне з пріоритетних завдань Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей – формування культури відповідальної гри, сприйняття азартних ігор виключно як виду розваг.
Законодавством України, з урахуванням досвіду провідних держав світу, встановлено жорсткі вимоги до реклами азартних ігор, а організаторів азартних ігор зобов’язано вживати заходів щодо запобігання ігровій залежності.
Сьогодні реклама азартних ігор часто малює образ гравця як впевненої та успішної людини, що з легкістю виграє велику суму грошей. Тож, у гравців створюється ілюзія, що завдяки грі можна легко задовольнити всі свої матеріальні потреби, підвищити соціальний статус. Таке хибне сприйняття азартних ігор може мати негативні наслідки, оскільки в очікуванні змальованого рекламою виграшу гравець програє заощадження, оформляє кредити і, як наслідок – ігрова залежність, проблеми в сім’ї та на роботі. Тому форма і зміст реклами азартних ігор можуть мати безпосередній вплив на розвиток ігрової залежності.
Отже, КРАІЛ вчергове закликає замовників, виробників та розповсюджувачів реклами відповідально ставитися до рекламування азартних ігор та дотримуватися встановлених законодавством вимог.
Нагадаємо, що 2 жовтня 2023 року вступили в дію зміни до Закону України «Про рекламу», відповідно до яких КРАІЛ наділена новими повноваженнями щодо здійснення контролю за рекламою у сфері організації та проведення азартних ігор. У разі встановлення порушення законодавства (у тому числі шляхом маніпулювання, підміни понять, зловживання спонсорством, використання продакт-плейсменту тощо) КРАІЛ застосовуватиме санкції за недотримання встановлених особливостей рекламування азартних ігор.